rydoo SAP Connector

Weg met de tijdrovende onkostenvergoedingen. Rydoo Expense zorgt voor tevreden medewerkers en een efficiënt financieel team. Je beheert je uitgaven volledig papierloos in real time dankzij de SAP Cloud Platform-integratie.

Rydoo, gevestigd in Mechelen, maakt van onkostenrapportage, verwerking en rapportage een digitale versneller. Het hele proces, in slechts 3 stappen, en dit volledig geïntegreerd met de SAP back-end.
Een smartphone is alles wat je nodig hebt. Maak een foto van je kassabon, upload en keur deze goed. De rydoo-app factureert automatisch de administratiesoftware in de back-end.

Het project wordt opgeleverd in snelle sprints

Integratie van de Ordina onkostenoplossing met de SAP HR en SAP Accounting back-end systemen voor een volledige E2E-workflow.
Binnen Ordina hebben we de standaard Rydoo SAP connectoren gebouwd via het SAP Cloud Platform. Het Ordina Cloud-integratieteam heeft drie API’s gebouwd:

  • HR Flow
  • Contract Data Flow
  • Expenses Flow

Connector technologie

IDOC, XML, CSV en Cloud-platform API.