Digitale werkplek

Slim, productief en veilig samenwerken.

Medewerkers die altijd en overal vlot samenwerken. Data, dossiers en contracten die veilig zijn opgeslagen in de cloud. Hardware die nooit tegensputtert en optimaal beveiligd is. De werkomgeving van 2020 is slim én werkt productiviteit in de hand. Een hele klus om zo’n digitale werkplek in te richten? De experts van Ordina helpen u stap voor stap – in elke stap: van hardware en software tot heel veel services  (24/7 support, monitoring, opleidingen, …).

Ze zijn ontelbaar, het aantal  devices en tools die speciaal zijn ontwikkeld om medewerkers in ondernemingen efficiënt, productief, veilig en zelfs met plezier te laten (samen-)werken. Om er optimaal gebruik van te maken, moet u eerst en vooral de juiste oplossingen kiezen. U moet ze ook monitoren, updaten en uitbreiden – of downscalen – waar nodig.

Digital workplace as a service: uw voordelen

Ordina helpt u op weg naar een moderne werkplek. Ons aanbod omvat drie pijlers. Aan u om het volledige pakket meteen te omarmen – als u bijvoorbeeld een nieuwe vestiging opent  – , om stap voor stap naar een digitale werkplek te evolueren of om één of meerdere modules te kiezen. Uw voordelen:

  1. Totale ontzorging, dankzij digitale werkplek als een dienst
    Ordina biedt u een one-stop-shop: we bestuderen uw bestaande IT-infrastructuur, lijsten uw noden op, leggen samen met u de puzzel en managen de hele ketting – van aankoop tot vernietiging (en zelfs recyclage) en van analyse tot go-live en nazorg (monitoring, 24/7 support,…). Of we helpen u met één of meerdere puzzelstukjes.
  2. Blik op de toekomst
    Welke modules u ook kiest, we werken altijd proactief, met een focus op automatisatie, een buitengewone user experience en een ‘cloud first’-mentaliteit.
  3. Buitengewoon veilig: secure by design
    Onze oplossingen zijn secure by design: we verzekeren beveiliging vanaf het begin en sensibiliseren ook rond het belang van veiligheid.
  4. Iedereen is mee: user adoption
    Een digitale werkplek presteert maar goed als uw medewerkers ze optimaal benutten. Dat kunnen we stimuleren, aan de hand van campagnes, opleidingen en change management.

Ordina beheert meer dan 200 miljoen devices

Waarom Ordina kiezen?

  • U krijgt het beste advies en de beste ondersteuning, in elke stap: We installeren en implementeren hardware en software en bieden diensten aan, zoals monitoring en support (opleidingen, advies, troubleshooting, …). We ontwikkelen ook MS 365-gebaseerde applicaties op uw maat of we roepen de hulp van onze Microsoft-, Java– of SAP-developers in voor verregaande softwareontwikkeling, integratie of security.
  • U kan rekenen op echte expertise: Ordina heeft voor elke technologie de juiste experts in huis. Ons team bestaat uit 128 specialisten, gecertificeerd in de meest uiteenlopende platformen, tools en methodologieën. Als Microsoft Gold Partner hebben we jarenlange ervaring met SharePoint, Office 365, Project Online, Microsoft Teams, Power Apps, … – en houden we de kennis permanent up to date.
  • Wij luisteren naar uw medewerkers: we brengen uw noden in kaart aan de hand van workshops en interviews met uw mensen, we betrekken uw teams bij de uitrol en we staan altijd dichtbij uw mensen. Omdat Ordina een mensenbedrijf is.