ORDINA BLOGT

Tevreden gebruikers: de ideale basis om meer omzet te genereren.

User Experience? Gewoon om gebruikers meer efficiënt te maken! Mobiele ea toestellen worden steeds krachtiger, de technologie wordt toegankelijker, maar de gebruiker wordt ook veeleisender.

  • Johan Steppe
  • 2 januari 2015

Het belang van gebruikerservaring is door de komst van verschillende media steeds groter geworden. Het merk kan niet meer alleen zenden (inbound) maar moet in interactie gaan met de gebruiker (out-bound). User experience is constant bezig met de ervaring die een gebruiker heeft.
Daarom kan uw eigen mobile applicatie of website maar best intuïtief, weldoordacht en gebruiksvriendelijk zijn. Want een excellente user experience zorgt voor tevreden gebruikers.
En tevreden gebruikers zijn de ideale basis om meer omzet te genereren.

Clockwork, het digital engagement bureau van Ordina helpt klanten bij het aannemen van de uitdagingen en het aangrijpen van de kansen die hand in hand gaan met de digitalisering. Samen met de klant definiëren we op maat ontwikkelde end-to-end oplossingen.

Innovatie is een onlosmakelijk onderdeel van het Clockwork-team. Wij onderscheiden ons door ons vermogen om eigen oplossingen te ontwerpen en op de behoeften van onze klanten vooruit te lopen.
Wij geloven dat niemand houdt van gecompliceerd, iedereen wil geholpen, begrepen en verrast worden. Wil je toegelaten worden, zorg dan dat je het leven van mensen makkelijker en aangenamer maakt. 
Daarom investeren we, samen met onze klanten, in oplossingen die garant staan voor een uitzonderlijke gebruikerservaring. 

Momenteel werken wij aan onze nieuwe website. Die vertelt u meer over onze realisaties, onze visie en onze aanpak.
Wil u vandaag al ontdekken hoe u uw toepassingen gebruiksvriendelijker en toegankelijker kan maken en/of Clockwork u hierin kan ondersteunen?

Aarzel niet en neem contact op.

Wij kijken ernaar uit mee te denken over uw UX als inspiratie voor innovatie.