EVENEMENT

Ordina gastspreker UC&C tijdens Happy at Work event TMAB

16 september 2014 - 10:00 tot 16:00
- Meise / Brussel
Schrijf u direct in

Tijdens de 2e editie van het Happy @ Work congres komt u allerlei zaken te weten over deze tendens, want het nieuwe werken gaat over veel meer dan alleen niet-plaats- en niet tijdsgebonden werken. Het gaat over de wendbaarheid van uw organisatie, over een volwassen arbeidsrelatie, over resultaten halen door samen te werken in netwerkstructuren. Het gaat om een fundamentele organisatieswitch!  
Ordina treedt op als sponsor en spreker van dit event over "Het Nieuwe Werken". 
Ontdek de ervaringen van uw voorgangers en neem een hoop praktische tips mee huiswaarts op het Happy @ Work seminar op 16 september 2014 in Meise.
Datum: Dinsdag 16.09.2014
Eventlocatie: Domein Terassel (Meise)

Bezoek onze info-stand en volg onze presentatie!

14u00: Unified Communications & Collaboration: Wat is de “value” en “hoe” begin je er aan? Door: Jo Geeraerts, Practice Manager, Ordina

Unified Communications stond voor de combinatie van telefonie, email en instant messaging. Het begrip werd uitgebreid met “samenwerking” (Collaboration) en staat voor “efficientere bedrijfsvoering”. NWOW (the new way of work), of “Het Nieuwe Werken” wordt intussen al enkele jaren hevig gepromoot in de bedrijfswereld. In praktijk wordt de term vaak verengd tot “thuiswerken”. Spijtig, want het gaat over zoveel meer.
Bedrijven hebben plannen rond UC&C. Door onduidelijkheid over de terugverdientijd echter belanden vele projecten in de ijskast. In andere gevallen worden de beoogde verwachtingen niet ingelost.
Ordina focust op het thema “Unified Communications & Collaboration” sinds het prille begin. Een team van specialisten begeleidt klanten bij het invoeren van “het nieuwe werken” binnen hun organisatie. Wij helpen klanten nadenken over de specifieke toegevoegde waarde van het nieuwe werken binnen hun bedrijf. We analyseren samen met de klant wat een UC&C project concreet betekent. Wat is de “value” en “hoe” begin je er aan? Tijdens deze presentatie wordt deze specifieke aanpak toegelicht aan de hand van klantencases.
Efficiëntere bedrijfsvoering? In de kern gaat het om de manier waarop organisaties met hun klanten willen praten: betere communicatie en een hogere kwaliteit van interactie. Betere communicatie betekent betere samenwerking en hogere productiviteit.