Hilde Heylen Sales Manager +32 496 23 53 02

Customer Relationship Management

FOCUS OP UW KLANTEN

SAP CRM – een totaaloplossing voor uw klantrelaties – ondersteunt al uw klantgerichte bedrijfsprocessen. De interactie met uw klanten verloopt verspreid over call centers, via het internet, via sociale media en mobiele toepassingen. Voor het efficiënt beheer hiervan biedt SAP CRM uw marketing-, verkoop- en serviceafdeling een complete tool. Ordina heeft jarenlange ervaring met het implementeren van klantrelatiesystemen en begeleidt u in het gehele implementatieproces. SAP CRM laat u efficiënter omgaan met beschikbare middelen en verhoogt het rendement van uw klantrelaties.

Afhankelijk van uw noden stellen we u de passende CRM-oplossing voor:
CRM: een ‘Rapid Deployment Solution’, voorgeconfigureerd, flexibel en uiterst snel geïmplementeerd. SAP Cloud for Customer: uw CRM-oplossing in de cloud. 

Concept

SAP CRM biedt u uitgebreide mogelijkheden voor marketing, verkoop en service: lead management, campaign management, account and contact management, activity management, opportunity management, pipeline performance management, territory management, service order management, complaints management, customer interaction center, web channel, interactive reporting ...


Ordina integreert uw SAP CRM-oplossing naadloos in uw ERP- of BW-systeem, of implementeert het als een standalone-toepassing. Wilt u een webshop koppelen aan uw systeem? Of sociale media en mobiele toepassingen gebruiken? De consultants van Ordina maken graag werk van uw wensen.


Dankzij een gebruiksvriendelijke interface kunnen eindgebruikers intuïtief en met een minimale training aan de slag in uw nieuwe CRM-omgeving. 

Aanpak

Ordina implementeert uw project conform de bewezen Prince2- en ASAP-methodologieën, binnen vooropgestelde timing en budget. We analyseren uw noden, bouwen een oplossing, testen deze, implementeren de omgeving en trainen uw medewerkers. Best practices, uitgetekend bij gelijkaardige implementaties, leveren u heel wat tijdswinst op.

Resultaat

Uw marketingafdeling zet met SAP CRM efficiëntere campagnes op. U bereikt meer klanten voor een lagere kost. Gerichte segmentering en personalisatie zorgen ervoor dat u meer leads omzet in concrete business.


U verkort de doorlooptijd van uw verkoopcycli. Een real-time inzicht in uw verkoopcijfers laten u toe marges beter te bepalen en preciezere voorspellingen te maken. Dankzij een snellere facturering beperkt u uw vloeiend operationeel kapitaal.


De efficiëntie van uw dienstverlening gaat omhoog. Doordat u klanten en defecten nauw kan opvolgen, verbetert de kwaliteit van uw producten. De tevredenheid van uw klanten brengt bovendien een hogere klantenretentie met zich mee.

Customer Relationship Management Contact Neem contact op met Hilde Heylen