Hilde Heylen Sales Manager +32 496 23 53 02

Service Management

HOGERE KLANTENTEVREDENHEID,
EFFICIËNTERE FIELD SERVICE-OPERATIES

De markt van Industry & Utilities is uiterst competitief. Klanten worden steeds mondiger en zijn alsmaar beter geïnformeerd. Met het oog op maximale klantenretentie, klantentevredenheid en een efficiënte dienstverlening is een vlekkeloze klantendienst cruciaal.

Ordina ondersteunt uw bedrijf met op SAP gebaseerde CRM- en Customer Service-oplossingen. We integreren de nieuwste trends, zoals mobiele toepassingen en de integratie van sociale media, in uw systeem. Kortom, we zorgen ervoor dat de relatie met uw klant op rolletjes loopt.

 

Concept

Ordina staat in voor de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van SAP CRM en SAP Customer Service-oplossingen op uw maat.


U kunt op ons rekenen voor het stroomlijnen van een breed scala aan diensten: call centers, onderhoudsberichten en beheer van onderhoudsopdrachten, retourzendingen en reparaties, logistiek voor wisselstukken, field service en mobiele scenario’s (Syclo), onderhoudscontracten en SLA’s, klachtenafhandeling, tijdsregistratie, resource planning …

Aanpak

Op basis van een QuickScan analyseert Ordina uw vereisten en selecteert het de beste oplossing. Een Fit/Gap analyse toont aan in welke mate uw processen overeenkomen met standaard SAP best practices.

 

In een eerste fase definiëren, stroomlijnen en optimaliseren we uw bedrijfsprocessen. Voor de effectieve implementatie volgt Ordina de bewezen Prince2- en ASAP-methodologieën. U kunt bovendien steeds vertrouwen op onze op ITIL (Information Technology Infrastructure Library) gebaseerde SLA.

Resultaat

Ordina zorgt voor een naadloze integratie van uw verkoop, logistiek, HR en boekhouding in SAP ERP.


Real-time inzicht in uw bedrijfsprocessen levert u een optimale en efficiënte dienstverlening op. Dit zorgt op zijn beurt voor een hogere klantenretentie. Een stiptere dienstverlening beperkt ook disputen over contracten en eventuele schadeclaims.


Uw ERP-systeem maakt tonnen papier overbodig. Mobiele applicaties en een gebruiksvriendelijke interface zorgen ervoor dat uw medewerkers het systeem snel oppikken. Ten slotte beperkt u dankzij een snellere facturering ook uw vloeiend operationeel kapitaal.

 

 

Service Management Contact Neem contact op met Hilde Heylen