Hilde Heylen Sales Manager +32 496 23 53 02

SAP Application Management

SUPPORT WAAR U OP KUNT VERTROUWEN

Uw bedrijfskritische processen op SAP laten draaien, was een slimme keuze. Maar uiteraard moet uw SAP-systeem te allen tijde up & running blijven. Zodat u zich kunt concentreren op uw kernactiviteiten.

Focussen op sterktes is precies wat we ook bij Ordina doen. Onze SAP-experts spreken de taal van SAP, en halen zo het beste uit uw systeem. Onze eerste-, tweede- en derdelijns SAP-support verloopt volgens uw bedrijfswerking. Onze mensen werken lokaal, spreken uw taal en komen bij u langs als dit nodig is.

Die toewijding loont: Ordina is een officiële VAR-partner van SAP en behaalde het PCOE Certificaat (Partner Center of Expertise), een geauditeerd kwaliteitslabel voor SAP-supportdiensten.

Concept

Om uw SAP-systemen continu vlot te laten draaien, staat de SAP-klantendienst van Ordina altijd paraat. Om u snel te bedienen, hebben we onze expertise opgebouwd volgens de best practices van IT-servicemanagement. U kunt bij ons terecht voor service desk, incident management, problem management, change management, release management en service level management.

Aanpak

Uiteraard pakken we alle mogelijke SAP-problemen snel aan. Uw supporttickets worden centraal gelogd in onze servicedesk en verder behandeld en opgelost volgens de ITIL-regels. Onze support beperkt zich niet tot reageren op problemen. We leveren u ook concreet advies en monitoren proactief uw systeem.

 

U kiest de Service Level Agreement die best past bij uw organisatie: brons, zilver, goud of op maat. Die overeenkomst zien we niet als einddoel, maar als vertrekpunt. We zijn flexibel in onze dienstverlening. Vertrouwen en samenwerking staan bovenaan onze prioriteitenlijst.

Resultaat

Onze kostenefficiënte SAP-support biedt u heel wat troeven en extra voordelen. Een centraal meldpunt voor al uw vragen zorgt uiteraard voor korte reactie- en oplossingstijden. Daarnaast leveren we extra advies over patches, upgrades en legal compliance. Via maandelijkse rapporten en periodieke servicereviewmeetings, ten slotte, schaven we onze dienstverlening non-stop bij.

 

Daardoor verhoogt u uw systeemprestaties, minimaliseert u downtime en blijft uw SAP-systeem bijdragen tot sterke bedrijfsprestaties.

SAP Application Management Contact Neem contact op met Hilde Heylen