Tom Jaspers Business Unit Manager - Business Platform Services +32 476 58 75 48

IT-servicemanagement

IT-DIENSTVERLENING IN LIJN MET UW BUSINESSVRAGEN

Uw IT-dienstverlening draagt actief bij tot een sterke business. Alleen: hoe maakt u dat zichtbaar en meetbaar voor de business? En hoe houdt u tegelijk uw kosten onder controle én uw dienstverlening optimaal? Met IT-servicemanagement van Ordina bouwt u die duurzame bruggen tussen IT en business.

Ordina zet het spanningsveld tussen IT en business om in een transparante dienstverlening, door en voor mensen. Door mensen, processen en informatie te verbinden, stemt u uw IT-dienstverlening af op de bedrijfsvragen. Zo zet u de stap van een technologiegedreven naar een businessgedreven IT-afdeling.

Concept

Om uw IT-organisatie verder te optimaliseren, gaat Ordina systematisch te werk. Een schets van de as-is-situatie vormt ons startpunt. Samen met u identificeren we doelstellingen en evalueren we mogelijke veranderingstrajecten. Daarna werken we een implementatietraject uit. We waken erover dat elke verandering future proof is. Dit continue verbeteringsproces blijft onder uw controle.

Aanpak

Transparantie is ons handelsmerk. Daarom begeleiden we de transitie met een gestructureerde en bewezen lifecycle-aanpak. Een iteratieve werkwijze die verder gaat dan traditioneel projectmanagement: zo besteden we extra aandacht aan een dienstverlening waarbij mensen centraal staan.

 

Om de maturiteit van uw dienstverlening in kaart te brengen, gebruiken we specifieke tools. Die combineren we met jarenlange expertise. Zo weten we snel de juiste acties te definiëren en te implementeren.

Resultaat

Ordina’s IT-servicemanagement legt de broodnodige link tussen uw IT-dienstverlening en de vragen uit de business. Niet alleen vandaag, maar ook in de toekomst. Doordat we mensen, processen, kennis en skills haarfijn op elkaar afstemmen, kunnen we u die kwaliteit op lange termijn garanderen.

IT-servicemanagement Contact Neem contact op met Tom Jaspers