Jo Geeraerts Business Unit Manager UC&C +32 496 59 65 74

Customer Care

Heel wat bedrijven beheren eigen of Windows-software. Maar hoe zorgt u ervoor dat die applicaties naadloos blijven werken? Hoe garandeert u dat oplossingen zoals Sharepoint overzichtelijk blijven? Maakt u altijd gebruik van de laatste updates? En kunt u aan de hand van metrics tendensen spotten in het gebruik van mobiele en andere samenwerkingssytemen?
Kortom: in applicaties beheren en optimaliseren kruipt behoorlijk wat tijd.
Daarom zorgt de Ordina Customer Care aanpak voor een volledige ontzorging.
Ordina stelt dedicated, multidisciplinaire teams voor om uw applicatielandschap (cloud, on-premise, mobile) en uw databases draaiend te houden.
Iedere medewerker in het team heeft, behalve diepgaande kennis van de technologie, ook kennis van uw organisatie, uw bedrijfsprocessen en uw applicatieportfolio.
We zorgen voor proactieve updates en nieuwe patches, zodat uw software altijd stabiel blijft. Bij vragen of incidenten reiken we snel hulp aan. We waken erover dat uw Microsoft toepassingen (ex Sharepoint) de structuur uw organisatie blijft weerspiegelen.
En we implementeren metrics that matter, zodat u de nieuwe samenwerkingsvormen in uw bedrijf kunt opvolgen en eventueel bijsturen.
Vraag ons wat we voor u kunnen betekenen!

 

Customer Care Contact Neem contact op met Jo Geeraerts