Jo Geeraerts Business Unit Manager UC&C +32 496 59 65 74

ANYWHERE365

een snel inzetbare contact center-oplossing voor Microsoft Lync

U wil dat uw medewerkers een unieke communicatie-ervaring bezorgen aan uw klanten? U wil uw klanten snel en efficiënt bedienen? U wil dat uw organisatie makkelijk bereikbaar is voor uw stakeholders? Dankzij Anywhere365 kan u de communicatie met alle partijen optimaliseren en de efficiëntie van de processen binnen uw organisatie verhogen. Deze cloudgebaseerde oplossing voor gebruikers van Microsoft Lync, Lync Online en Lync Office365 biedt een geavanceerde, snel inzetbare contact center-functionaliteit.
Ordina Belgium’s Unified Communication & Collaboration-team ondersteunt klanten om “slimmer werken” - oplossingen te implementeren en te adopteren. Ordina is Value Added Reseller van Workstreampeople. Wij helpen u graag uw klantenservice én uw productiviteit te verbeteren met de snel inzetbare contact center-oplossing  Anywhere365.

oplossing

Anywhere365 is een cloudgebaseerde oplossing voor gebruikers van Microsoft Lync, Lync Online en Lync Office365 . Het is een snel inzetbaar contact center. Anywhere365  biedt een breed scala aan intelligente enterprise contact center-functionaliteiten, inclusief call recording, dialogue intelligence en integratie met CRM- en Backoffice systemen. Specifieke verzoeken worden direct door de juiste contactpersoon  opgepakt. Bij elk contact heeft u onmiddellijk alle benodigde informatie voorhanden.

aanpak

Ordina is Microsoft Gold Partner voor Unified Communication (UC) & Portals and Collaboration. Ordina heeft een eigen competence centre rond UC. Anywhere365 maakt gebruik van Lync- functionaliteiten  zoals status van beschikbaarheid, integratie met agenda en Microsoft Outlook en alle mogelijkheden om gesprekken door te verbinden, over te nemen, ruggenspraak te houden of mee te luisteren als Supervisor. We bieden end-to-end-oplossingen, de implementatie van Lync en de integratie met uw bedrijfsprocessen.

resultaat

Met Anywhere365 kunnen uw servicedeskmedewerkers vanuit één dashboard voice, (web)chats en wachtrijen  managen en beschikken ze tegelijk over uitgebreide rapportagetools. Met deze oplossing van Workstreampeople is uw organisatie in staat om zowel business-resultaten als operationele efficiëntie te verbeteren. U bent vlot bereikbaar voor uw stakeholders én u biedt een aangename en professionele service aan uw klanten.

 

ANYWHERE365 Contact Neem contact op met Jo Geeraerts