Johan Steppe Manager Clockwork +32 485 07 11 93

Clockwork

het digital engagement bureau van Ordina

Digitale technologieën doen met het menselijk brein wat stoommachines tijdens de industriële revolutie hebben gedaan met de menselijke spierkracht. De grenzen van de mogelijkheden worden steeds verder verlegd, wat resulteert in een substantiële groei van de productiviteit en winstgevendheid.
Digitale tools dringen steeds verder door in onze samenleving: computers worden steeds krachtiger, machinelearning technieken steeds geavanceerder en zelflerende algoritmes steeds slimmer.
De grootste uitdagingen liggen niet meer op het vlak van techniek, maar op het vlak van de mensen die deze tools moeten gebruiken.
De gebruiker heeft altijd gelijk!
Hoe kan een optimale gebruikservaring bijdragen tot het succes van je business en zelfs een differentiator zijn? Is gebruikerservaring alleen een kwestie van cosmetica? Hoe ontwerp je effectieve interactie?
Digitaal is een middel en geen doel op zich, ook niet in het digitale tijdperk.

Clockwork Contact Neem contact op met Johan Steppe
customer experience

customer experience

Klanten waren nooit veeleisender in hun keuze voor producten en diensten. Zonder echte meerwaarde botst u al snel op een nee. Kwaliteit moet top zijn. Ook een uitgebreide klantbeleving is niet meer weg te denken. 
Clockwork creëert voor u een breed spectrum aan sterke, positieve ervaringen. Belevenissen die uw klanten gelukkig maken. En die zo loyaliteit, tevredenheid en betrokkenheid boosten. Die positieve beleving creëren we door uw klanten doorheen een betekenisvol traject te loodsen. Een aanpak die geschikt is voor uiteenlopende bedrijven, elk met specifieke noden en verwachtingen.

experience clockwork

employee experience

Medewerkersbetrokkenheid is in geen tijd uitgegroeid tot een belangrijke economische maatstaf. Tevreden medewerkers zijn immers productiever, versterken de verkoop en dragen zo bij tot meer winst. Bovendien blijven betrokken medewerkers langer op dezelfde plaats werken. Die evolutie dwingt organisaties na te denken over grote uitdagingen:

  • Hoe kunnen we de beste talenten aantrekken en behouden?
  • Hoe optimaliseren we onze werkomgeving?
  • Hoe begrijpen we de echte noden van onze medewerkers?
  • Hoe lanceren we Het Nieuwe Werken succesvol?
  • Hoe inspireren, motiveren en stimuleren we onze medewerkers?

Clockwork bedenkt, ontwerpt, ontwikkelt en implementeert eersteklas digitale oplossingen die een antwoord bieden op elk van die uitdagingen. Hoe? Via sociale bedrijfsnetwerken, leer- & persoonlijke ontwikkelingstrajecten, innovatiecommunities, samenwerken & delen, slimme tools voor onderweg …

inspireren creren en innoveren

inspireren, creëren en innoveren

Een onderneming moet durven innnoveren om zo zijn concurrenten voor te blijven en klanten te overtuigen.
Innovatie is een belangrijk onderdeel binnen het ondernemerslandschap. Maar het is vaak onduidelijk hoe je eraan begint en belangrijker, hoe je het kan realiseren.
Elke innovatie is het resultaat van een proces.
Clockwork werkt met een Value Discovery- aanpak. Organisaties die willen innoveren worden meegenomen in de stappen van inspireren, realiseren en beheren. We helpen u met uw visie op de technologische innovaties en het “omdenken” te realiseren in uw organisatie