Helmer Schelfhout Customer Care Manager +32 477 26 73 19

Customer Care

Kwalitatieve ontzorging!

Ordina wil duurzame groei realiseren bij klanten. We kennen onze klanten, de markt en volgen alle relevante technologische evoluties.
We hebben kennis, systemen én mensen in huis om uw ICT-, Security- en Compliance vraagstukken van begin tot einde te begeleiden.  

Met onze “Customer Care” propositie willen we u verder “ontzorgen”.
Ordina stelt dedicated, multidisciplinaire teams voor om uw processen, uw infractructuur en/of uw applicatielandschap (cloud, on-premise, mobile) draaiend te houden.
Iedere medewerker in het team heeft, behalve diepgaande kennis van de technologie, ook kennis van uw organisatie, uw bedrijfsprocessen en uw applicatieportfolio. Onze experts garanderen u een zorgeloze ICT-, Security- en Compliance-ervaring en denken proactief met u mee over verbeteringen en/of mogelijke innovaties voor uw omgeving.
Uw voordeel? Kwaliteit, continuïteit, innovatie en kostenbesparing.
U focust op uw core-business!

Customer Care Contact Neem contact op met Helmer Schelfhout
beheer

Beheer met een +

Ordina is een dienstverlener die, met kennis van zaken zijn klanten ondersteunt, dezelfde taal spreekt en actief is in dezelfde regio. Wij begrijpen het eco-systeem, de problematiek van onze klanten. Wij zorgen voor performante systemen en dragen bij aan de ambities van hun organisaties.
Dienstverlening zit in ons DNA. Onze service wordt afgestemd op uw noden.
Wij houden van transparantie en dialoog. Wij bouwen permanent kennis op om u beter te kunnen bedienen.
Excellente dienstverlening en maximale klantentevredenheid daar gaan we voor. Ordina streeft ernaar om een sterke vertrouwensband met haar beheerklanten op te bouwen. U kan verwachten dat er een klantteam klaarstaat dat waar u steeds beroep op doet. Uw belang staat centraal. Niet de SLA of de processen.  
Ordina ziet pro-activiteit en focus op continue verbeteren van de bestaande prestaties en omgeving als het belangrijkste succes voor optimale dienstverlening voor uw bedrijf.
Dit is voor ons de essentie van Customer Care, wij bieden totaal ontzorging: Beheer met een +.

Managed Q Services_1893x525

Managed Q Services (MQS)

Vele bedrijven hechten belang aan kwaliteitscontrole en de strikte naleving van regels en wetten. Ordina ondersteunt u bij deze activiteiten en kan zelfs de volledige verantwoordelijkheid overnemen. We werken een efficiënte oplossing op maat uit, zowel op het vlak van proces- en productsupport, software- en procesvalidatie als kwaliteitscontrole- en beheersystemen.
De technologische mogelijkheden voor uw bedrijf breiden elke dag uit.
Enerzijdswil u optimaal gebruik maken van de beschikbare technologie, anderzijds moet die technologie ook beantwoorden aan hoge kwaliteitseisen en wet- en regelgeving.
Met het Managed Quality Services-model (MQS) van Ordina realiseert u de perfecte kruisbestuiving tussen kwaliteit & technologie.
Het MQS-model staat garant voor kennisinstroom, flexibele ondersteuning, een snelle responstijd en het wegwerken van ‘idle time’.

MQS
Managed Services BI_1893x525

Managed Services for BI

Data verzamelen, een datawarehouse bouwen en onderhouden is aan arbeidsintensieve taak.
De juiste expertise in huis hebben hiervoor is een uitdaging. Dankzij een de ervaring en de kwaliteit van onze consultants kunnen wij optreden als business partner. Wij ontzorgen u van alle data & Business Intelligenge gerelateerde taken. Ordina beheert uw data, efficiënt, betrouwbaar en tegen een lagere kost dan wanneer u dit zelf doet. 
Ons aanbod:- day-by-day technische ondersteuning en performantie management van datawarehouse en BI-oplossingen- ontwikkeling en onderhoud van BI toepassingen (creatie rapporten, ad-hoc query's, analytics, integratie optimalisatie voor nieuwe databronnen)- upgrades, backups en patches- remote behandeling van onderbrekingen BI applicatie servers- data integratie en acquisitie- database management diensten- kostenoptimalisatie van BI omgeving & onderhoud  ...

Managed Services for BI
Java  MicrosoftAM

Java & Microsoft Application Management

Onze Java en Microsoft-experts zorgen voor een totaalontzorging. We bouwen uw applicatie, en geven de nazorg.
Onze ervaring met een breed gamma front- en backend Java&Microsoft gerelateerde technologieën maakt dat we zowel uw nieuwe als bestaande applicaties kunnen beheren met kennis van zaken. Niet louter ‘bugfixing’ maar ook monitoring. Indien uw software niet optimaal draait of niet langer voldoet aan uw eisen denken we graag proactief mee. We doen verbeterings- of vernieuwingsvoorstellen. Uw dedicated team werkt vanop afstand of bij u on-site. U bent ontzorgd en weet exact wanneer en hoe u slim kan innoveren.

JAVA Softwareontwikkeling en Beheer
SAP CC1893X525

SAP Customer Care

Support waarop u kunt vertrouwen

Uw bedrijfskritische processen op SAP laten draaien, was een slimme keuze. Maar uiteraard moet uw SAP-systeem te allen tijde up & running blijven. Zodat u zich kunt concentreren op uw kernactiviteiten. Focussen op sterktes is precies wat we ook bij Ordina doen. Onze SAP-experts spreken de taal van SAP, en halen zo het beste uit uw systeem. Onze eerste-, tweede- en derdelijns SAP-support verloopt volgens uw bedrijfswerking. Onze mensen werken lokaal, spreken uw taal en komen bij u langs als dit nodig is.
Die toewijding loont: Ordina is een officiële VAR-partner van SAP en behaalde het PCOE Certificaat (Partner Center of Expertise), een geauditeerd kwaliteitslabel voor SAP-supportdiensten.

SAP application management